Tiny Finger Point ourlittleloveworld.: Selfie. | Personal.

zondag 23 juni 2013

Selfie. | Personal.

Whoahh, het eerste officiële artikel op 'our little love world' !
Een nieuwe start met een nieuwe naam & een nieuwe lay-out, dus ook een nieuw voorstelartikel.
En hoe kan ik me nou beter voorstellen dan met een TAG?
Jullie weten al dat ik Naomi heet & 15 jaar oud ben, maar verder ben ik maar gewoon een onbekend iemand haha.
So, let's get started !



1. Heb je een 2e naam?
Nope.
2. Favoriete schoolvak?
Duits of tekenen.
3. Favoriete drinken?
Starbucks !!
4. Favoriete liedjes op het moment?
Ik vind op het moment het liedje 'Nothing without love' van Max Schneider helemaal geweldig, verder luister ik graag naar Justin, Mainstreet & top 40 muziek.
5. Hoe wil je je kinderen later noemen?
Later wil ik een jongen genaamd Noah.
6. Doe je aan een sport?
Ja, ik dans hiphop.
7. Favoriete boek?
Pfff, zoveel !
8. Favoriete kleur?
Paars.
9. Favoriete dier?
Honden & pinguïns. Geen idee waarom pinguïns, ik vind ze gewoon leuk !
10. Favoriete parfum?
Someday van Justin Bieber.
11. Favoriete vakantie?
Vorig jaar naar Kroatië & een aantal jaar geleden naar Tunesië.
12. Ben je al eens in het buitenland geweest?
Ja, ik woon zelfs buiten Nederland !
13. Hoe zwaar ben je?
Ik weeg ongeveer 63 (!) kilo :(
14. Spreek je andere talen?
Ik spreek Engels & Duits, en een klein beetje Frans.
15. Heb je zussen of broers?
Ik heb een zusje genaamd Noëlle.
16. Favoriete winkel?
Primark !
17. Favoriete restaurant?
Geen idee, ik ga nooit zo vaak uit eten..
18. Vind je school leuk?
Soms, het leren en het huiswerk is echt vreselijk, maar het bij elkaar zijn met m'n vrienden is wel weer leuk.
19. Favoriete Youtubers?
Ik vind OmgHarrisonWebb echt geweldig (:
20. Favoriete film?
The Notebook & LOL.
21. Favoriete tv-serie?
Glee.
22. PC of Mobiel?
Mobiel.
23. Wat voor mobiel heb je?
Samsung Galaxy Y. *huilen dit :((( *
24. Hoe lang ben je?
1.76 meter.

Eigenlijk vind ik Tags best wel heel leuk om te doen, dus het blijft vast niet bij alleen deze tag !
Stay Tuned.

xoxox.


5 opmerkingen:

  1. Leuk idee om te beginnen met een tag! Dan weet je inderdaad wel direct meer over de persoon. Mag ik vragen waar je dan wel woont? België of echt compleet ergens anders?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik woon in Duitsland, dichtbij de grens, dus ik ga gewoon in Nederland naar school (: x

      Verwijderen