Tiny Finger Point ourlittleloveworld.: Fotografie.| Personal

vrijdag 28 juni 2013

Fotografie.| Personal

Hey !

Misschien wist je het nog niet, maar 1 van mijn grootste hobby's is fotograferen.
Ik vind voornamelijk fotoshoots leuk om te doen.
Maar ik fotografeer ook graag de natuur, of random foto's op feestjes etc.

Zolang ik me maar kan uitleven vind ik het geweldig !

Ik heb vorig jaar een Nikon D3100 gekocht met een 18-55 mm lens.
Voordat ik mijn spiegelreflexcamera had gekocht fotografeerde ik ook al heel graag, ik gebruikte toen mijn digitale camera, en deed nog geen echte fotoshoots enzo. 
Vooral de laatste paar maanden heb ik een aantal shoots gedaan, ik heb vooral Chantal (een vriendin van mij) geshoot omdat ze het een x leuk leek, en toen ze eenmaal 1 shoot had gedaan wou ze meteen nog een keer. Ze vond de foto's heel mooi en kon niet wachten tot de volgende shoot.
Ik heb mijn eigen fotografiewebsite, waar meer foto's op staan, dus als je nieuwschierig bent geworden naar meerdere foto's... http://www.naomidekkerphotography.weebly.com 
Dus zie hier een aantal foto's die ik heb gemaakt !



















Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie hieronder of op mijn site achterlaat met jou mening over de foto's. Vind je ze mooi, vind je ze juist niet mooi, zou je dingen anders hebben gedaan etc..
xoxox.

1 opmerking: