Tiny Finger Point ourlittleloveworld.: Festival 'Alles Kids'.

woensdag 10 juli 2013

Festival 'Alles Kids'.

Hey !
Afgelopen zaterdag was er in Emmen een kinderfestival 'Alles Kids', het was eigenlijk meer gericht op de jongere kinderen, maar wij hebben ons ook prima vermaakt.
Klik op 'Click to read more' om te zien hoe mijn dag was !

Ik heb het zaterdag echt heel leuk gehad !
Er kwamen artiesten optreden zoals Alessandro (junior songfestival), Monique Smit, Tim Douwsma & Ferry Doedens, en ik had er totaaaal geen problemen mee om een half uurtje naar Ferry te staan kijken. ^^
Het festival duurde het hele weekend, maar ik ben alleen zaterdag heengeweest.
Het was vooral een promotie festival, er waren superveel activiteiten te doen, door het hele centrum heen.
Zo reed er een mini trein rond, was er een nepstrand gemaakt, kon je je laten schminken (nee dat heb ik niet gedaan), waren er heel veel verschillende workshops te volgen etc etc etc.
Ik ben samen met mijn zusje van 13, het zusje van mijn exvriendje van 13, en mijn exvriendje heengegaan, ook waren het neefje & nichtje van mijn exvriendje mee, door hun voelde ik me weer net een klein kind.
We hebben ons de hele dag niks aangetrokken van anderen en zijn lekker gek gaan doen.
 Het was een hele geslaagde dag !
Check hieronder het filmpje die we die dag gemaakt hebben !

xoxox


1 opmerking: