Tiny Finger Point ourlittleloveworld.: Summer to do list. | Random

vrijdag 12 juli 2013

Summer to do list. | Random

Hey !
Zomer 2013 wordt voor mij een geweldige zomer!
Of dat hoop ik, haha.
Ik heb zoveel leuke dingen al op de planning staan, maar ik heb nog heel veel andere leuke plannen.


- Tan.
- Visit another country
- Eat watermelons. 
- Party. 


- Build a sandcastle
- Watch the sunset. 
- Run through a sprinkler. 
- Eat ice-cream. 


- Go to the beach with friends. 
- Go camping. 
- Go to an Amusment Park. 
- Karaoke party.


- Paint my room.
- Explore new food.
- Meet someone new.
- Kiss underwater.


- Plan in random places.
- Go night swimming.
- Make a daisy chain crown.
- Have a movie marathon.


- Put handprints somewhere.
- Dye my hair.
- Send a message in a bottle.
- Tye-dye a shirt.


- Have a sleepover.
- Have a flat stomach.
- Get a henna tattoo.
- Have a pool party.


- Make s'mores.
- Water balloon fight.
- Finding someone who makes you happy.
- Jump off a pier.


- Swim with glowsticks.
- Get a tan tattoo.
- Make a rainbow cake.
- Having a summer playlist.

Het zijn er echt heel wat, en ik kan er zo nog wel 20 opnoemen.
Nu alleen nog zien of ik ze allemaal ga doen deze zomer.
xoxo

2 opmerkingen:

  1. Haha, veel succes als je die allemaal gaat doen! Druk zomertje. Zitten wel hele leuke bij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post, er zitten dingen bij die ik ook wil doen :)

    BeantwoordenVerwijderen